Да имаш стратегия при пазаруване – приоритет, който си поставят и известните личности Бутиците в чужбина са любими на повечето звезди от родната поп-фолк сцена, но скъпите тоалети може би са единствените разходи, за които те не си правят сметката. Когато става дума за месечен бюджет и битови нужди, те, а и всички останали известни личности, имат изградена стратегия при пазаруване. Столичните молове са едни от най-посещаваните места от певици, водещи и дами от сферата на политиката. Малко преди отпускарския сезон доста от популярните лица могат да бъдат засечени на шопинг и в магазините на по-масовите марки. Причината е, че често те могат да предложат качество на ниво срещу сериозни отстъпки и изгодни цени. Готвейки се за лятната си почивка, звездите избират практични, изчистени облекла, с които да се разхождат комфортно по местните и чуждестранни плажове. „Най-любимият ми топ е на стойност 10 лева“, сподели преди време идолката на тийнеджърките Тита. Други познати на публиката от сцената и светския живот не си признават, но редовно обикалят обектите с маркови секънд хенд дрехи. Тук вече говорим за тръпката да попаднеш на находка, за която ще похарчиш минимални средства. Какво по-хубаво от това?! Следенето на листовките със седмични промоции в големите вериги е друго предпочитано занимание на любимците от екрана. „Срещам Иван Манчев редовно да пазарува и да държи в ръка Лидл брошура“, споделят впечатления потребители в социалната мрежа. Фактът не е изненадващ, защото майстор-готвачът е отявлен привърженик на марката. Интересните оферти на Метро каталог са доста примамливи не само за редовите граждани, но и за звездното общество. Тенисистката Цвети Пиронкова, която стана майка преди година, не пропуска екзотичните вкусотии за семейната трапеза, както и опцията да се закупят два продукта на обща стойност. Вики от „Мастило“ също можем да видим из магазина, като почти винаги тя е придружена и от съпруга си Петър. Т маркет промени концепцията си за пазаруване през последните години, отвори денонощен обект в столицата и предложи места за хранене. Ето защо вече е доста търсен не само от жителите на София, но и от всички гости на града, включително и от българите, застигнати от славата. Модерният магазин примамва клиентите с прясно приготвени продукти, свежи фрешове, здравословна и био храна. Рецептите се разработват специално за нуждите на младите хора, а реномираните бързооборотни стоки, които се предлагат от супермаркета са основният бонус за всички посетители. Когато говорим за мебели, звездите не подценяват нашенските производители и разчитат предимно на мебелни фирми с произход България.
Коментирай