“Билла” и “Кока-кола” се рекламират агресивно в телефонно приложение за еднополови свалки, алармираха наблюдателни читатели. 

В изпратени до редакцията снимки ясно се вижда, как логата на “Билла” и “Кока-кола” “подпират” торсове, тела, крака и каквото още се сетите. Брутални голи кадри не се забелязват заради политиката на “Епъл” и “Гугъл”, които не позволяват в приложенията, сваляни от техните сайтове, да има откровена порнография. Затова пък приложението изобилства с еротични емотикони, изобразяващи патладжани, банани и праскови, употребата на които по целия свят е еднозначна.

Според нашите читатели рекламите се появяват твърде често в последните дни, по едно и също време. Не се рекламират конкретно някакви продукти, а самите брандове. 

Каква е идеята на подобно интензивно рекламно присъствие в тясно профилирано секс приложение не е ясно. Факт е обаче, че имената на “Билла” и “Кока-кола” са само на пиксел разстояние от провокативни потребителски наименования като “Lapa mi se”, “сега?”, “к*рчо” и “fu*ker”. 

Възможно е, въпреки че е малко вероятно, компаниите дори да не знаят, че рекламите им украсяват приложението Grindr, в което мъже търсят секс. Това се получава при продажба на големи рекламни пакети, които след това “Гугъл” и партньорските му сайтове разпределят по съответни алгоритми към приложенията. 

“Масово обаче рекламните послания се позиционират за правилния потребител, в правилното време, на правилното място и в правилния контекст”, обясняват рекламни специалисти. Според тях звучи невероятно големи компании като “Билла” и “Кока-кола” да не проявяват никакъв интерес каква е крайната дестинация на рекламните им послания.

“Все по-често в сериозни западни сайтове и списания, адресирани към хората от сексуалните малцинства, се появяват реклами на световно известни фирми, но в телефонно приложение за гей секс може и да сме първи”, обобщават запознати с рекламния пазар.

Източник: Lupa