На 18 декември от 20:30 часа в Cinema City в Мол Галерия Бургас част от екипа на касовия филм “Дъвка за балончета” ще се срещне и с бургаската публика преди премиерата на филма в града. Филмът води класацията на Бокс офис класацията през последната седмица за най-гледан филм. Лентата е по кината в страната от 8 декември и припомня най-доброто от романтичния жанр, останал на заден план в българското кино през последните десетилетия.
Зад сценария на “Дъвка за балончета”, който спечели наградата на “Златна роза” преди броени дни, стоят Теодора Маркова, Георги Иванов, Тео Чепилов и Невена Кертова, създали и сценариите на популярните български сериали – „Под прикритие”, „Стъклен дом”, „Революция Z” и др. Режисьор е Станислав Тодоров – Роги, който стои зад едни от най-добрите съвременни български комедии като „Столичани в повече” и „Тя и Той”. Премиерата на филма, която вече се състоя в София и Пловдив, съвпадна с още една премиера, но този път на вина. В рамките на прожекциите, модерната изба в Съединение New Bloom Winery представи своите най-нови червени вина в едноименната серия New Bloom. Те са от редките за България сортове Дорнфелдер и Регент. New Bloom Winery са единствените, които ги отглеждат в България. Техните вина се правят от собствени лозови масиви в Тракия. Серията им New Bloom се допълва и от едно бяло и едно розе. Бялото е от сортовете Совинъон блан и Шардоне, а Розето от Каберне Совинъон, каберне фран и Сира. Вдъхновена е от чудесата на природата. Звездите на филма останаха впечатлени от модерния стил на родните вина. "За нас е чест да подкрепяме българското кино. Във филма открихме част и от нашата философия на работа - всичко в живота трябва да се прави с любов. Какво по-хубаво от това да се наслаждаваме на качествен български филм с чаша качествено българско вино?", коментираха от екипа на избата. Други техни популярни винени марки са Face-2-Face и Pixels. New Bloom Winery успя да се наложи на пазара като предлага "модерни вина за модерни хора". Каквато е и аудиторията на касовата продукция „Дъвка за балончета“. За това не е случайно партньорството между избата и българския филм. То е продължение на световната традиция касовите филмови компании да си партнират с винарски изби и на премиерите на касовите филми да се презентират качествени вина. Пример за това е световноизвестният режисьор Франсис Форд Копола, който има собствена винарска изба, промотирайки вината си на всички свои премиери. „Виното и правенето на филми са две велики изкуства“, казва Копола.
Коментирай