Любо Младежа е поръчал побоя над служителя на Левски Цветан Вълчев. Това е основаната версия по която работи полицията, научи HotArena.
Невероятна агресия и хулиганство бяха упражнени срещу маркетинг директора на Левски Цветан Вълчев. Това се случи около 10:00 часа на 22 август, пред офисите на клуба на улица "Тодорини кукли" в София. Вълчев е бил нападнат от двама непознати и пребит с железа, като само бързата намеса на случаен минувач, който разхождал кучето си, и на негови колеги е спряло побоя върху служителя на 26-кратните шампиони на България. Пребитият мъж веднага е откаран с линейка в болница УМБАЛ "Царица Йоана-ИСУЛ", където е пристигнал в безсъзнание. Според ченгетата нападението над Цветан Вълчев не е с цел сплашване, а директен опит за убийство. Той е оцелял по чудо. Още един удар в главата му и смъртта му щеше да настъпи на място, категорични са разследващите. В момента Цветан Василев е в кома, а черепът му е счупен на три места. Основната версия на МВР е, че Любо Младежа е искал смъртта му, защото с действията си рекламният специалист му е нанесъл загуби от 30 000 лева на месец. Преди Васил Божков да вземе Левски, феновете на отбора един от лидерите на които е Младежа, са получавали по един лев от всеки продаден билет, правото да продават фен артикули на отбора, като печалбите са за тях, охраната на стадиона за което също са получавали пари и още един куп екстри. Божков и изпълнителният директор на Левски Павел Колев обаче спряха кранчето на Любо Младежа, от което той избеснял. Че именно Младежа е замесен в криминалния инцидент намекват и фенове на отбора. Във Фейсбук страницата Ултрас Левски вчера се появи публикация, която изважда скандални факти за причината за побоя. На вниманието на ръководството на ПФК “Левски”, На вниманието на представители на медии, Уважаеми Левскари, Вчера бе написана поредната черна страница в историята на любимия отбор. На стадиона показно бе пребит до безсъзнание маркетинговия директор в ФК Левски – Цветан Вълчев. Посред бял ден, на любимия стадион. Е, да, не е първото, вероятно няма да е и последното посегателство над левскари в собствения им дом. Дом, който да си кажем честно, отдавна не е уютен. Дом, който години наред се унищожава отвътре. Метър по метър, сантиметър по сантиметър, домът се разделя, а хората в него биват настройвани едни срещу други. Най-силната и голяма маса в държавата е разбита, мнозина извън този дом потриват ръце и вдигат наздравици, а едни други в него броят поредния транш за добре свършената работа. И така години наред. Всеки път мислим, че дъното е стигнато, и всеки път биваме опровергавани. Вече сме сигурни – дъно липсва, и не само то. Борбата за големия залък не спира повече от 15 години. Повече от десетилетие под една или друга форма едни фенове получават огромни суми, за да бъдат такива. От времената на Тодор Батков, та чак до наши дни. И докато Батков бе принуден да си плаща, следващите след него си плащаха доброволно в замяна на спокойствие. На тях им бе нужно спокойствие, докато унищожават любимия отбор и го водят към сигурен фалит. Всеки, който скочеше срещу гробокопачите в ръководството, бе преследван и прогонван от собствения му дом. В замяна на „услугата“ се подписваха нови и нови тлъсти договори за стотици хиляди лева, с фирми собственост на едни и същи хора от НКПСЗ, чрез които ФК Левски се източва години наред. “Апогеят” настъпи при управлението на парашутиста Спас Русев. За да унищожи всякакви гласове срещу него и за да може да източи докрай любимия отбор, обявявайки неизбежен фалит, Русев с лека ръка прехвърли голяма част от приходите на отбора в сметките на НКПСЗ. Черешката на тортата дойде, когато през февруари месец 2018 за Маркетингов директор бе назначен приближеният до тях – Тодор Минев. В замяна на прогонването на всички свободни и непокорни левскари от стадиона, през лятото на същата година, Русев и компания се отказаха и от целия маркетинг на отбора и го подариха на външна фирма, свързана отново с така наречения национален клуб на привържениците. Това вероятно е и световен прецедент. Отбор, който с единия крак е обявил фалит, подарява огромна част от приходите си в полза на частни лица?!? Стигаме и до сегашното ръководство, което на този етап даде ясни индикации, че прави опити да се отскубне от пипалата, които задушават отбор и публика повече от десетилетие. Едно левче от билетче бе спряно. Един маркетингов директор, свързан с една външна фирма, бе уволнен. Същият излезе със сълзлива декларация, че щял да работи за благото на отбора без пари, само и само да бъде върнат на работа. Бил направил това, бил направил онова. В писмото му до клуба имаше само една голяма липса. Липсата я има и в касата на клуба. За деветмесечното управление на магазина от него и външната фирма се бяха изгубили безследно над четвърт милион лева. Пари, които вместо да влязат в касата на клуба, попаднаха отново в ръцете и касите на трети лица. Магазинът бе източен, а артикулите в него бяха мираж. Клубът направи стъпки и в тази посока и върна в свое притежание собствения си магазин и маркетинг. “Случайно” в един ден заваляха десетки декларации и статуси против ръководството на клуба. Хора от провинцията получават обаждане и са принудени да пишат от името на цял град. А какво пишат и дали някой друг освен писателят го мисли и застава зад него, не е от особено значение. Броени дни след това на стадиона се задава тон от поръчителите на декларациите: „И преди, и сега Левски значи свобода!“. Не, господа, това е всичко друго, но не и свобода. Напук на всичко едно от най-хубавите неща от години насам бе напът да се случи в ръководството на клуба. През лятото в маркетинговия отдел на ФК Левски бяха поканени хората, които създадоха “Фонд Сектор Б” и с чиито усилия и умения публиката на Левски достигна световни висоти. За маркетингов директор бе предложен Ицо Плебея и като че ли всичко покрай облика на клуба щеше да придобие нови измерения. Разбира се, като всичко хубаво покрай любимия отбор, тази идея бе стопирана още в самото ѝ начало. След грубо вмешателство, заплахи за побой над тях, заплахи за нови глоби и наказания, клубът бе принуден да клекне и отново да се откаже от поредната си прекрасна идея, която щеше да го изстреля в друга орбита, далечна от българската. В крайна сметка клубът назначи дългогодишния служител в маркетинг отдела Цветан Вълчев, който бе натоварен със задачата да върне облика на Левски там, където му е мястото. За съжаление след опитът за убийството му вчера, поредният левскар вероятно ще бъде отказан да работи за благото на отбора. Присъединяваме се към призива на ръководството за бързо изясняване на извършителите и поръчителите на това гнусно престъпление. Сигурни сме, че при желание от страна на органите на реда, от страна на ръководството и на медиите, това нападение ще бъде разнищено много бързо, а виновните ще си понесат последствията. Нашата организация ще следи случая с голям интерес и ще настоява за публичното оповестяване на детайлите по случая. Настъпило е времето, в което ще се реши накъде ще поемат отбора и публиката на Левски. Времето, в което всяко синьо сърце трябва да вземе своето решение и да застане зад него на стадиона. Ако сега ви няма, не се чудете, ако утре и нас ни няма. Зад гърбовете ни няма финансови потоци, зад нас няма политици, зад нас не стоят висши полицаи. Не си пазаруваме членове, не се продадохме и никога не се предадохме. Няма и да го направим. Крепи ни любовта към любимия отбор. А тя е по-голяма и силна от всичко и всеки! В коментар под публикацията фен на Левски е дал скрийншот към пост Фейсбук профила на Любо Младежа. Според запознати, следващия в списъка за пребиване е директора на Левски Павел Колев. Непотвърдена за сега информация сочи, че от вчера Колев е с охрана. Според запознати, следващия в списъка за пребиване е директора на Левски Павел Колев. Непотвърдена за сега информация сочи, че от вчера Колев е с охрана. Любомир Костадинов-Младежа е популярно име в столицата като лидер на мощна групировка привърженици на футболния клуб „Левски“, наречена „София Запад“. Името на Любомир Костадинов обаче изплува и от дела за наркотици. През 2012-а, получава осъдителна присъда за разпространение на дрога. Източник: HotArena.net
Коментирай