Певецът Миро, който е и треньор в актуалния 10-ти сезон на Гласът на България по bTV, е хвърлил око на най-голямата зала у нас – „Арена София“.

 

Преди няколко дни той обяви, че ще завърши там турнето си „Най-доброто от“ с концерт на 17 април следващата година. Така и не става ясно обаче дали ще успее да я напълни, предвид факта, че залата е с капацитет от 15 000 човека. Негови колеги издават, че го е поблазнила възможността да прибере доста добри пари – при средна цена на пропуските от 40 лева, това прави общо 600 хил. лв. приход от спектакъла, от които чистата печалба ще се равни на близо 350 бона, изчисляват от музикалния бранш.

 

Очевидно това, че турнето на певеца върви добре за момента, му дава надежда, че ще успее да продаде билетите и за големия концерт. До този момент той не е излизал на сцената на залата със собствено шоу, но очевидно разчита и на bTV да ударят едно рамо с реклама. Неслучайно Миро прие да пее на партито на медията за старта на новия тв сезон в началото на есента.

 

Миро се облиза за 350 хил. лв. печалба

Запознати припомнят, че колегата му Любо Киров успя да напълни залата преди две години, дори и без помощта на телевизията. Той стана треньор в „Гласът“ в разгара на пандемията и реши да прави концерт в „Арена София“, която по онова време се казваше „Арена Армеец“. След помощта на bTV с рекламата, залата се пръскаше по шевовете от фенове. Тази есен Любо продаде три поредни концерта в зала 1 на НДК, което на практика означава 12 хиляди билета.

 

Концерт в Арена София е правил и Влади Ампов – Графа, докато бе ментор в шоуто на bTV, а преди няколко месеца се изсили с шоу на стадион Васил Левски. Очевидно телевизията е трамплин към тази сцена.

Източник: Уикенд