След като неотдавна плейбоят на световния тенис Григор Димитров се снима само по боксерки за реклама на един от спонсорите си, вманиачени фенки все още въздишат възбудено по него и сънуват мокри сънища.

Припомняме, че Гришо се нащрака полугол в реклама за най-новата колекция бельо на популярната в тениса марка „Лакост“. Междувременно стана ясно, че сумата, срещу която тенисистът се е съгласил да развее пакета си, е 2.7 млн. долара.

 

Толкоз възлиза цялата сума по рекламния договор с хасковлията. Нашият подписа миналата есен за три години с френската марка, носеща името на легендарния тенисист Рене Лакост. Това прави по 900 долара годишно в сметката на тенисиста.

 

За да си заработи парите, наскоро Гришо се разпищоли само по долни гащи. Отделно в социалната мрежа си публикува няколко снимки от фотосесията. Очаквано сред женската част никой не обърна внимание чии гащи рекламира Григор, за сметка на подчертания му пакет и плочките, по които припадат от девойки до лачени каки.

 

Мълвата носи, че майка му Мария се червила доста в Хасково заради разголените снимки, които започнаха от времето, когато бе във връзка с влашката сексбомба Мадалина Геня.

Въпреки всичко мама Гришовица ги приемала в името на семейното богатство.

 

След като отмина пушилката около мъжкото достойнство на Гришо, миналата седмица екип на Лакост дойде на крака при тенисиста в родното му Хасково. Спонсорите му заснеха мястото, откъдето е тръгнал за тениса с идеята да го популяризират още повече пред света. Работата е там, че нашенецът се явява трета цигулка като лице на „Лакост“. Номер 1 е сърбинът Новак Джокович, който получава по 10 млн. годишно от френската марка, а след него се нарежда руснакът Даниил Медведев.

 

Гришо е много далеч от тях като приходи, но ако продължава с добрата си форма и се задържи в топ 10, сумата по договора ще набъбне до 4 млн. долара.

 

Преди да стане лице на „Лакост, Гришо скъса с друг спортен гигант „Найк” след близо десетилетие партньорство, от което намаза милиони долари. Според запознати причината била в резкия спад на приходите, които варирали според постиженията и мястото на тенисиста в световната ранглиста. Преди силните изяви през последните месеци хасковлията го беше закъсал здраво на корта и се застоя доста време извън топ 20. Отделно нямаше спечелен трофей от 2017 г., преди в началото на януари да победи в Бризбейн, Австралия. Затова спонсорът рязко му намалил кранчето.

 

Гришо обаче решил да им прави сечено, обличайки стари модели от предоставената му екипировка. Така през 2023 г. след няколко месеца взаимно лазене по нервите, двете страни сложиха край на отношенията си, а Григор бързо си намери нов спонсор, който да му пълни джоба.

Източник: Уикенд