Донът с ягодов пълнеж и кронът с кафяв шоколад се завръщат за Св. Валентин в кампанията на най-голяма търговска верига и поп идола DARA  - „Дари с DARA и Kaufland”. С покупката на всеки един от тях, Kaufland дарява средства  за стипендия на отлични ученици и студенти в неравностойно положение. 

„Дари с DARA и Kaufland” стартира през февруари 2024 г. Всеки месец поп звездата призовава за закупуване на различни продукти от асортимента на Kaufland, а ритейлърът отделяше средства за благотворителна инициатива. Всяка година събраната сума се дарява за стипендии на отлични ученици от 11 и 12 клас и студенти в държавни учебни заведения, изгубили единия или двамата си родители, или израснали в специализирана институция. Средствата ще се разпределят от фондация BCause чрез националната програма „Готови за успех“. За да се ориентират клиентите по-лесно в магазина, всички продукти, част от кампанията, ще носят специфично обозначение – „Дари с DARA и Kaufland”.

През 2024 г. кампанията събра 31 600 лв. за стипендии на отлични ученици без родители. Над 150 е броят на стипендиите, които се разпределиха през годината, за да се подпомогне образованието на младите хора в България. Стипендиантите биват избирани по два критерия - за отличен успех и мотивация за развитие. Чрез програмата те имат възможност да продължат образованието си, както и да получат подкрепа за старт в кариерата и да се запознаят с водещи работодатели. 
Повече информация за кампанията „Дари с DARA и Kaufland” можете да откриете на kaufland.bg.

За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от нас  7500 служители. През 2025 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията  носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от  използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.