Слави Трифонов го е закъсал откъм реклами и това лесно може да се проследи в телевизията му "7/8 ТВ", където доста рядко се виждат реклами паузи!
"Уважаеми рекламодатели, на 4 ноември започна излъчването на "7/8ТВ". През годините аз и моят екип сме експериментирали изключително много. Един от най-големите експерименти определено беше създаването на ежедневно токшоу в ефира на първата национална частна телевизия. Разбира се, почти никой не вярваше, че ще успеем. Но пък ние успяхме - "Шоуто на Слави" се превърна в най-гледаното телевизионно предаване и направи немислимото - разшири праймтайма на телевизията до 23:30 ч. "Шоуто на Слави" беше неизменна част от програмата на bTV цели 19 години. А пък вие, уважаеми рекламодатели, бяхте неизменна част от самото шоу на Слави. Защото, както неведнъж съм казвал - рекламите са кръвоносната система на една телевизия. [caption id="attachment_435576" align="alignleft" width="300"] Слави Трифонов се нуждае спешно от рекламодатели[/caption] 19 години вие следвахте бизнес логиката да рекламирате в предаване, което достига до огромен брой зрители. Да рекламирате в предаване, което има свой собствен облик и което се ползва с доверието на огромна аудитория. Както сами знаете - благодарение на вашите реклами в "Шоуто на Слави", телевизията получаваше огромни приходи. Малка част от тези приходи телевизията инвестираше и в самото шоу, за да може уважаемите зрители да получат, колкото се може по-качествено съдържание. За съжаление, с последните няколко мениджмънта на bTV нямахме почти никакви допирни точки - нито по отношение на правене на бизнес и на инвестиране в съдържание, нито по отношение на разбиранията ни за свобода на словото. "Шоуто на Слави" можеше да продължи да се излъчва по bTV и след деветнайстата година, но на цената на огромен компромис. Компромис, който не може да си позволим - нито в морален, нито в бизнес план. Затова аз и моят екип решихме да предприемем нов експеримент, да отправим ново предизвикателство пред себе си. И това предизвикателство е създаването на наша, собствена телевизия. "7/8 ТВ" е факт от 4 ноември и съм сигурен, че сте разбрали за това. Към днешна дата "7/8 ТВ" има сключени договори с най-големите кабелни и сателитни оператори в страната – A1, Vivacom, Bulsatcom, Net1, както и с над 60 по-малки оператори в цялата страна. "7/8 ТВ" се излъчва и онлайн в интернет. Благодарение на това разпространение, "7/8 ТВ" се гледа както в София, Пловдив, Варна, така и в села като Крън, Черник, Чешнегирово. А както ни каза един наш зрител, в едно от предаванията на живо: "7/8 ТВ", вие сте хитът в Сан Франциско." Уважаеми рекламодатели, разпространението на една телевизия е важно, но най-важно за вас си остава нейната гледаемост. И тук стигаме до омагьосания кръг, вследствие на който губим всички - губите вие, губим ние, губи и зрителят. Какво имам предвид? Голяма част от вас работят с рекламни агенции. Те са вашите посредници. От тях вие искате да позиционират вашата реклама в гледаемо предаване и гледаема телевизия с определен таргет. Самите рекламни агенции обаче работят с две пийпълметрични агенции, които мерят рейтингите на телевизиите и признават данните само на тези две пийпълметрични агенции. А тези две пийпълметрични агенции са известни като пийпълметричната агенция на bTV и пийпълметричната агенция на Nova. Разбира се, тези две агенции въобще не успяха да видят старта на "7/8 ТВ". Старт, очакван от огромен брой хора. На 4 ноември тези агенции регистрираха нула гледаемост на "7/8 ТВ". За разлика от тях, данните на Be Media Consultant показаха, че стартът на "7/8 ТВ" е бил гледан от близо милион и половина зрители. Нула срещу милион и половина - някъде нещо е сбъркано и някой някого мами. Аз не искам да бъда мамен, сигурен съм, че и вие не искате да бъдете мамени. Имам информация, че от следващата седмица поне една от двете "признати" пийпълметрични агенции ще започнат да мерят рейтинга на "7/8 ТВ". Отсега обаче мога да се обзаложа, че те ще дават около 1% рейтинг на "7/8 ТВ". Това вероятно ще ви предадат и вашите посредници, рекламните агенции: "Тия ги гледат около 1%." А това е измама. Това е фалшив омагьосан кръг, в който сме въвлечени както ние, така и вие. А вероятно и вашите посредници. Съзнавам, че с моя екип имаме огромен принос във формирането на навик у драгия зрител 19 години да гледа една конкретна телевизия. Но от друга страна, имаме и огромен принос във формирането на собствена аудитория. Например, "Вечерното шоу на Слави Трифонов" по "7/8 ТВ" вече е сред лидерите по рейтинг в своя часови пояс в българския ефир. Това показват не само официалните данни на Be Media Consultant. Това показват и неофициалните данни, с които разполагаме от устройствата на най-големите оператори в страната. Устройства, които се намират в домовете на хората и са най-точният и най-всеобхватният метод за измерване на гледаемостта. За сравнение ще ви кажа, че устройствата на големите телевизионни доставчици са над 400 000 и мерят в реално време. На секундата. А устройствата на двете пийпълметрични агенции са по 1000 на всяка. Или поне те така твърдят. Сами преценете къде е по-точно - 400 000 срещу 1 000 устройства. Уважаеми рекламодатели, накрая искам да благодаря на всички вас. Защото, благодарение на вас, българският зрител ще може да гледа различна телевизия. Благодаря и на тези от вас, които ни повярваха от самото начало. Благодаря ви и за обратната връзка - за нас е важно да продължите да бъдете така доволни и да продължим работата заедно. Уважаеми рекламодатели, нашата цел и вашата цел е една и съща - да достигаме до колкото се може повече зрители и да имаме все по-успешни продукти. Негово величество зрителят винаги прави верния избор, надявам се, че и вие ще го направите. Благодаря ви за вниманието и успех. Слави Трифонов" Източник: Фейсбук
Коментирай