Мегз проговори на доста интересна тема и разкри шокиращи неща!
"Преди около 2 месеца мъжът ми ме покани да управлявам бизнеса му заедно с него. Някой друг път ще ви разказвам колко трудно решение беше това. Сега искам просто да уточня, че от около 8-9 месеца живея интензивно с проблемите на транспортния бизнес в България. А от 2 месеца отделям почти цялото си време там. [caption id="attachment_418786" align="alignleft" width="225"] Мегз с покъртителни разкрития[/caption] Днес за пръв път ще говоря за проблемите на този бранш с вас. Днес имаше важна среща между представители на транспортния бизнес и правителството. Обсъждаше се “пакетът Макрон”. На срещата се коментираше и че за съжаление българският гражданин не е запознат с глобалността на проблема спрямо икономиката ни и че се третира само като частна болка на нас превозвачите. Затова днес ще използвам огромната си популярност,за да ви запозная с последиците. Транспортът е третият най-голям отрасъл в икономиката ни и в него без да броим паралелните бизнеси като горива, застраховки,консумативи,авточасти... работят над 450 хил. души. Ако “пакетът Макрон” бъде приет транспортът в България отива на гибел. Европа ще обере шофьорите ни, което е огромно увеличаване на броя на напусналите страната ни хора. А икономиката ни ще претърпи огромни загуби. Знаете ли какво е това? Удар срещу СВОБОДНИЯ ПАЗАР, което уж е основата на ЕС. Когато огромните чужди вериги влязоха в България и съсипаха малките Български магазини, ние ги приехме. Когато бизнесите ни изнемогваха от конкуренцията с тях -ние ги приехме, защото уж това са правилата на ЕС. А днес когато ние сме конкурентоспособни, какво искат да направят те? Искат да ни вземат шофьорите и да ни избутат? Това не трябва да бъде допуснато, защото освен огромен удар по икономиката ни ще бъде и само началото на още по-голямо изродяване на идеята на ЕС. Ами ако утре Европа реши да посегне на всеки друг отрасъл, в който сме конкурентноспособни? Какво ще стане тогава? Това е ЛИЦЕМЕРИЕ, опаковано с кадифени приказки за правата на човека. Ако търсят правата на човека - защо същото не важи и за техните шофьори? И защо им е да прибират и камионите? Защото мислят собствената си икономика и изгода! Европа, която толкова много защитава ЕКОЛОГИЯТА и онзи ден прие закон за забрана на всякакви пластмасови изделия, днес иска да разхожда хиляди ПРАЗНИ камиони и да трови въздуха ни!? Това екологично ли е? Или е в унисон с правата на човека? Това е икономически ход за изтикване на нас - превозвачите от страните в периферията на ЕС - извън транспортния бизнес в Европа! Българският бизнес е достатъчно немил-недраг и достатъчно подтискан и тотално неподпомогнат. Приказката на успехът у нас е много по-различна от тази в Западна Европа. При нас е “Успях въпреки всичко” и е крайно несправедливо тогава, когато сме добри и конкурентоспособни в нещо някой отвън да се появява и да иска да ни го вземе. И него освен всичко друго, което вече ни е взето! Написах този пост, защото според мен е важно да знаем пътят на умъртвяване на икономиката ни. И когато след 5-6 години сме още по-зле да не се чудим откъде ни е дошло и да не мислим, че някой друг ни е виновен. Това сме ние и изборите ни за активност, отговорност, управление, управници и участие в организации. Решенията са наши, провалът също, животът с него и след него - още повече!" Източник: Фейсбук
Коментирай