·         Камата: „Избрах да работя с Kaufland заради силния социален ангажимент на веригата“

·         От понеделник стартира кампания, в която участие взима и внучката на Стоичков

 

Легендарният футболист Христо Стоичков и неговата внучка Миа са лица на новата ученическа кампания на най-големия ритейлър у нас – Kaufland България. Партньорството между Камата и веригата стартира с кампания, посветена на разнообразието от стоки за първия учебен ден в магазинната мрежа, като предстои колаборацията да се развие и в други ключови кампании на търговската верига.

„С радост обявявам началото на партньорството ми с най-голямата търговска верига в България. Освен впечатляващото разнообразие и качеството на продуктите, което Kaufland предлага, за мен е важно и нещо друго. Партньорство с компания, която е силно ангажирана с много полезни за обществото ни програми и проекти. Да, мога смело да го кажа -  Kaufland e всичко това!“, сподели иконата на българския футбол Стоичков. Предстоящият 15-и септември ще бъде първи учебен ден за неговата внучка Миа, затова двамата с удоволствие се впуснаха в общата инициатива и заедно подбраха всичко необходимо за предстоящата учебна година.

Грижовният дядо подари на внучката си нова ученическа раница, която може да бъде намерена от понеделник в магазинната мрежа на Kaufland на промоционалната цена от близо 35 лв. След това заедно я напълниха с всички останали пособия, необходими за предстоящата учебна година. Хиляди изгодни предложения ще очакват клиентите на веригата от 28 август, когато в магазинната мрежа в цялата страна ще може да бъде намерено огромно разнообразие на достъпни цени за първия учебен ден. От следващия понеделник за първи път ще видим на екран и тандема „дядо-внучка“, което ще бъде и първата рекламна изява на малката Миа. 

Сред Back to school артикулите са водни боички, цветни моливи и флумастери с намаления над 30%. На атрактивни цени ще могат да бъдат намерени и слушалки с микрофон в четири цвята, безжична мишка, несесер с ученически пособия с 25 части. Притежателите на Kaufland Card ще имат възможността да закупят детски фотоапарат за снимки и видео с 4х цифрово увеличение.

Христо Стоичков става рекламно лице на Kaufland

 

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.