Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Естетически витамини за Деси Стоянова!
Питат ли ме Деси Стоянова, тамо аз ще отговора- та тя е в роклята си, роклята, от която не би я измъкнало дори земетресението от планината Вранча. Сутрешната водеща, явно сънена от честите ранни ставания, изглежда неестествено в заетата поза. Тук могат да се допуснат няколко физиологични причини, но ние сме кавалер, както би казал жител на Факултето. Деси, която има красиво и миловидно лице, би трябвало да обърне внимание на онова, което и отива а не на онова, което вероятно и дават да носи. Случаят с тази дреха мисля е точно такъв. Той не се нуждае от спешна модна помощ, но да кажем, налага се някакво амбулаторно лечение. На езика на медицината това би било изразено по-ясно ако кажем, че на „пациента“ му липсват естетически витамини. Водещата не може да бъде водеща като моден идол, защото според скромния ми опит, тя още не е овладяла стила си. Впрочем- песента на Таня Боева- Лутам се, лутам... категорично илюстрира това състояние. На местата, на които платът е съшиван, се виждат непростими бездни. Разминава се рисунъка, в моите очи това е белег за набързо свършена работа- мисля, че подобни шивачки трябва да практикуват ушиване на спално бельо. Огромните буфан ръкави принадлежат според почти всяко мнение на стари моми или на такива, подминати от добрия вкус. Но някои спонтанни модни решения при Стоянова говорят, че не тя е виновна за това. В очакване съм на подобрение... Сандра - още по-високо в модната стълбица Много стил и настроение носи този кадър на певицата Сандра Александрова. Тя отдавна е прескочила онзи праг на търсене и лутане в собствената си мода. Тя е изкачила предпоследното стъпало да създаде и лансира собствен стил а днешната рокля потвърждава това. Какво ще намери отвъд билото на своите естетически търсения, очаквам с интерес. Днес тя е просто бляскава . Черната рокля е бижу от текстил, отразяващо целият моден стаж на талантливата певица. Допускам, че роклята е от кадифе, свенливите отблясъци създават кабаретен уют, в който са добре дошли аксесоарите и безспорния сексапил на Сандра. Още е много рано да си я представя с шапка или високо вдигнати коси, но смятам, че това един ден ще и донесе още завършеност. Комплименти. Моден двубой с тройка при Иван и булка му Свикнал да ги виждам заедно, помислих че тези влюбени са Иван и Андрей а и да си призная, гледах снимката без очила. Гаджето вика- не бе мило, това е Андрей, той не че носи очила, но гледаше новия клип на Азис през това време. За гаджето говоря. Оказа се, след общ зрителен процес, че това е любезната половинка на Иван от Иван и Андрей- Ирина. Тя, пък и той са облечени сякаш слизат от планина след порой, свлачище и загубен багаж. Тенчева- освен ако не е нарочно- май е облечена в готварска манта, леко стилизирана, но не стилна според мен. Предната част на тази манта наподобява електрическо табло в панелен вход. Вижда се, че „бушоните са паднали“ до един и няма надежда да се оправят. Няма надежда, няма и Люлин, както се хили гаджето ми, което изгледа клипа на Азис. Оказа се, че не бил нов. Клипа, не гаджето. Иван от Андрей пък като след песполучлив голф- хем някак британски изглежда, хем като изпаднал германец, хем като поляк заседнал в ръжта на Монголия. И той има нещо като престилка, ама снимката гаче ли не е съвсем на фокус. Иван подава на Тенчева с номер 3 /знаем си номерата, разбираш ли/, Тенчева връща топката /вероятно в тигана/ и за вечеря може да очакваме пържени кюфтета с бешамелов сос. Къщна мода му кажи и си пусни Луна... Данчето да се освободи от яркото. Иде есен... Още рози в почти огледалния свят на българската музика. Данчето Христова се е облегнала на една щастливо минало, в което тези рокли бяха част от нейната популярност. Ето, казвам ви, ако през 1971 година певицата се беше появила в бяла изчистена рокля, нямаше да повярвам, че е тя. Такава си я помня а шаловете с ресни и гюлове като че ли я определяха като силует. Но днес, когато не е 1971 година, Христова пулсира в текстил за чиято стойност не бих заложил високо. Всъщност, оказва се че розите са детайл от нещо което не е дреха а приличащо на кутия за дарения, на която Данчето се е облегнала. Все едно. Облеченото от нея също носи тъга и растителни мисли. Тези пастелни листа гаче ли, също са остатъци от някой розов храст, нали е есен, иде есен, иде есен, както самата тя пее. И както пак самата тя пее, с лисичи стъпки се изнизва времето, така бих искал да се изнижат и бижутата и, за които се надявам да не е платила много. Бони- гейша или дама по пижама? С времето започвам да възприемам добрата ми приятелка Бони като пържола. Един ден сочно изпечена, друг път забравена на масата и недокосната, трети път, изобщо несложена на скарата. И за да не ми се скарате, ето какво имам предвид. Онзи ден видях красавицата с дълга черна рокля и перфектни бижута /може пък да съм видял Лили/, а на този кадър попфолк звездата е с нещо като пижама. Пижама партита са много модерни, тях не ги лови нито локдаун нито какъвто и да било даун. Бони тържествува в няколко сантиметра плат, досущ какъвто навсякъде се води пижамен. Десенът е като скъсан набързо тапет. Предната част на на панталона са рози, с орнаментика точно като в провинциален хотел през 90-те а страничната- като перваз на същата стена. Горнището си е чисто кимоно, което ако беше изчистено, можеше да постави Бони в графа гейши. Сега по- скоро ми прилича на стопанка, излязла да види къде се губи болонката и.
Коментирай