Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Мартин, Бербатов и Петров с модна дузпа

Исус казва-Където сте двама в моето име, но ще спра дотук. Модните работи обаче са в моя ресор и мога да кажа- Където сте трима в моето име, тоест- името на Модата, най-добре се разпръснете. Защото тримата футболни симпатяги не са се справили много добре и докато са трима тежат на окото, като четири любеници в нискобюджетен полет. Бербатов например, момче с много естетически показатели, този път го дава вяло , все едно са го видяли гол. Извинете – исках да кажа, сякаш е пропуснал гол. Харесва ми закачката с катарамата на колана с неговия инициал, макар марката да не е Berbo или нещо свързано с името му. Стилиан е особено скучен така, помня го много по-отдаден на модата. Ако например Бербатов му предложи сакото си, то би седяло много удачно върху сърцатия Петров. Мартин познавам най-малко от всички, затова няма да му спестя критиките. Макар и премерени, те отразяват странния панталон, нелепите обувки и ризката, в която аз бих бърсал вилици или порцелан. Евгени Минчев: Диджей Дамян - по малко Богородица, по малко сърп и чук, Елен Колева като вертикален парник и още + СНИМКИ Шонлебе- на педя от Патрашкова, на сантиметри от Ана Уинтор Бизнесадамата Силвия Шонлебе възвръща чара на малката черна рокля, като добавя от себе си мотиви и решения, които определям, като успешни. Облечена така по щастлив повод, тя показва едновременно класа на поведение и обмислено кокетство, без то да е прекалено или напразно. Шонлебе е добавила перлена огърлица, в която е съсредоточена елегантността на Шанел. Прическата е онази, която почитателите и познават, но косите са изсветлени, което е добро решение за да не бъде бъркана с Патрашкова. Общата визия е за отличен. Роклята от черна дантела може да е мултифункционална, тя би понесла десетки аксесоари като шал, брошка, дори един елегантен чадър, ако времето изисква. Позволявам си да предположа какво кавалерите около нея мислят докато я съзерцават... Най-вероятно си тананикат „Силвия, Силвия, ти си в моя сън...“ Диджей Дамян- по малко Богородица, по малко сърп и чук Има някаква латентна аристократичност в този образ на ди джей Дамян, облечен по халат. Онази мъглива аристократичност на Хю Хефнер, блещукаща от списания и публикации. Но както помним, Хю имаше зад гърба си една просторна вила, с просторен двор, на чиито фон подобни екстравагантности прилягаха. Зад Дамянчо- само един дограмян прозорец, малко груба мазилка и одеколонче. Халатът сам по себе си е интересен, там има от всичко по малко, дори съзирам и образа на Богородица или някоя друга светица. Обърнете внимание на левия ръкав, малко под мишницата. Истински олтар на целомъдрието, щампиран върху коприна. По тялото изографисани розетки, чудни прищявки, нещо като сърп и чук, вакханалия от татуси, които ако не са на ди джей Дамян, направо да ги заличат със сапун и топла вода. Облекчено ми е от обстоятелството, че между графитите за тяло, има няколко незаети места. Препоръчвам Дамян да напише нещо мило за мен там, нещо като „Евгени, още помня какво направи миналото лято“. Слаб 2 за Михова и Будинов Че е лято, лято е. Че не се очаква от Албена Михова визонено палто, ветрило и рокля от тафта- не се очаква. Но облеченото от нея съпада с представите ми за магазин с дрехи втора ръка. Дълго ли е търсила в пъстроцветните кошове това, което виждам по нея или е станало ей така спонтанно, каквато е усмивката и. Жълтият блузон заема огромна част от кадъра, той утежнява визията на милата актриса, като и натриса обем, от който няма нужда. Черната петолъчка придава деветомайска драма а палавите харбали долу, звучат като приспивна песен на девица от село Бошуля. Полата има за цепка група от цепки, истински изцепки ако питате мен. Евгени Будинов буди окото в розово а панталонките му приличат на стеснителна пешеходна пътечка. Оценката ми е написана и на пътната врата зад тях- слаб 2. Елен Колева като вертикален парник? Не елен, цяла сърна се прокрадва измежду кичестата градина, пресъздадена в безсърдечно бяло на китки. Актрисата Колева сякаш участва в недовършена картина на Дега, в която е обърнато повече внимание на околната среда отколкото на обекта. Елен позира с ентусиазъм, несъвпадащ с всичко наоколо, най-вече роклята. Харесвам пропорциите на кадъра, в който добре са разпределени почивна станция, телена ограда и червени рози на близък план. Онова, което се вижда от Колева е нещо като вертикален разсадник с непознати нам зарзавати. Лятото прави от някои истински артисти, от други- притежатели на вертикални парници.