Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Миро и Байконур по Теди Александрова…
Тук положението е Оле, оле, але, але, Александрова. Та, казала лисицата на опашката си, а опашката казала на бикините, че отдолу под всичко което виждате, се намира една попфолк певица. Нямате ли и вие впечатлението, че попфолкаджийката е нашарена като градски дувар с графити…Тук червено, там синьо, тук лилаво…Косите се сливат с кожуха, който ако е от истинска кожа, не заслужава такова отношение. Първокласници могат да се упражняват по изобразително изкуство и по чантите на майките си. Златни гащи проблясват сякаш ракета на нощен Байконур и си мисля кой Бай к…р е съчетавал всичко това. Сигурно има наименование за хора с такъв вкус, но и за това ще бъде открито лекарство, уверявам ви. Очилата страдат от недостиг на внимание и са пораснали преждевременно. Те стоят като две нощни гърнета и изпращат смесените си сигнали към кораба- майка, където и да е той. Общо взето Теди е оставила на показ малка част от миловидното си лице, за да му се насладим а може би и за да нямаме много площ за критика. Говоря в множествено число, но имам предвид Себе си. С главно С. Над златните гащички има бюстие- истинска реплика на Шагал, по-скоро на Хуан Миро, който не трябва да бъде бъркан с Онзи Миро. Който може да нарисува подобен шедьовър също, нямам никакво съмнение. Луд купон по роклята на Хелън Мирън Богато развитие на цветовете в текстилната локва на Хелън Мирън! Представляващо истинско блатно пространство за развитие на различни видове, тази рокля по-скоро ме възхищава, отколкото да я поставя в графа „графити”, където според някои може да и е мястото. Прекрасната актриса седи в стил ни лук яла, ни лук мирисала, но свенливото и лице издава, че може би не е съвсем съгласна с облеченото. Новите бълхи на Холивуд – стилистите, са се подписали и върху този знаменит силует, освен ако иконата на киното сама не е посегнала към това. Като си сложих очилата, което трябваше да направя в самото начало, виждам, че това са детски рисунки, кой знае защо употребени в дизайна. Ще кръстя тази рокля „Пусть бегут неуклюже” а опита да бъде превърната в изкуство- „Беж, лиске да бягаме”. Хелън е жена с много пространствено мислене, затова, приемете, че поставям дрехата и в категория wow, без непременно след седмица да мисля така. Одобрявам чантата, перлите и прическата на звездата, като очаквам следващата и рокля да е или със снимки на Дидко Неделчев или на Джорджано. Това със сигурност ще уравновеси решението ми в коя графа да я поставя. „Отиваме на кОпооон, кОпоооон…” Твърде първичен моден инстинкт при Шарън Шарен свят, Шарън Стоун, моден шаран… Това е роклята с най-много пробойни, която съм виждал. А съм виждал рокли от простора на съседката в Златица, до тези на кифлите и тутманиците по червения килим. Шарън, която свързвам най-вече с голотата, сигурно се е облегнала на своя първичен инстинкт, замижала е, бръкнала е в контакта, простете, в гардероба и е извадила ето това. Дупка номер едно показва кокалест ханш, дупка номер две отива в опасна близост до дупка номер… сещате се, а дупка номер три е нещо като авариен изход за дупка номер…пак се сещате. Деколтето обслужва старите спомени на зрителя или спомените на старите зрители, припадали нявгаш по силуета на актрисата. Цялата кройка ми наподобява на вътрешността на заводски комин, по който са оставили малки участъци за да стъпват ремонтните бригади. Обеците, макар и да импонират на цвета на роклята, оставят впечатление на две яребици, скрили се кой знае защо там. Чохено контошче разваля Криси Криси Димитрова ме връща в детството ми, когато прочетох приказката Чохено контошче. Дори преподавателката ми не успя да преведе какво точно означава това, но мисля, че яката на певицата е намек .за смисъла на това заглавие. Елин Пелин можеше с повече усърдие да внесе яснота в това объркване, но … Както и да е, изпълнителката на Дългия ден, дългата нощ ни показва още една модна изненада- рокля в червено. Подобно на москвич в същия цвят, тя стои малко мудно на фона на белезникавото яке, с дупки, очевидно за проветрение. И тук се ражда въпросът- как яке с дупки понася кожена яка, пък била тя и изкуствена. Ако е такава, разбира се. Колие с подобни на кехлибар тежести, потъва в червеното море на облеченото, а наблизо да се хванат за нещо и изплуват са само доброто име на певицата и косите и. Повече бих си представил дуетната половинка на Орлин Горанов в пастелени цветове, огромен летен шал, пищна огърлица и всичко, с което може да върви един следобед не, ами дори два. Модни Е-та при Николета Била ли е Николета Лозанова на сватба в скоро време и това по нея носни кърпички от дарове ли са? Това искам да знам и нищо повече, иначе ще започна да предполагам. Та, ако не са носни кърпички, божке ле, тогава какви са тези хвърчащи месалчета по нея, всяко в различен цвят, ударено от силни ветрове. Николета Лозанова, за която отдавна не бях чувал, излиза на преден план в същината на лятото, все така красива, леко подута в областта на бюста /дано не я боли/, сексапилна и с очила, като две метални цедки, свързани с обща тел… Розовата кърпа, закърпва положението в този еуфоричен моден кош, в който, както се вижда, са нахвърляни разноцветни парчета. Може ли пък това, питам се, да е стъкмено за някоя нова мода по Миконос или Сен Тропе, където вместо салфетки да се мятата на пода носни кърпи. После на изхода ви ги връщат изпрани и изгладени, а в тях е завита сметчицата, както се казва по нашенскому. Зелената кърпичка създава фронт на напрежение в лявата страна на кадъра, добре балансиран от сивото, над което пък се е възкачило едно неприлично виолетово. Всяка кърпа изглежда като послужила за различно блюдо, след което Николета е обърсвала пръстчетата си. Мисля си, ако това беше модерно, Николаос Цитирисис нямаше да дойде онзи ден у нас с шапка на сладоледаджия от Ксанти. Толкова много модни Е-та при Николета.
Коментирай