Меган Маркъл разполагала в личните си сметки само с 4 милиона долара. Това твърдят медии в Англия.
Повече от половината си авоари тя е придобила след развода с първия й съпруг, който е преуспяващ продуцент в киноиндустрията. Останалите финикийски знаци бившата старлетка е заработила пред камерите на сериала „Костюмари“. [caption id="attachment_439098" align="alignleft" width="300"] Меган Маркъл и принц Хари го раздават бизнесмени[/caption] Сега, както целият свят вече знае, кралската снаха иска да развърти вселенска търговия с марката Sussex Royal. Но принц Хари и жена му не са единствените представители на династията Уиндзор, които се пробват в търговията. Неслучайно принцеса Даяна наричаше кралското семейство „Фирмата“. 200 милиона лири печели годишно принц Чарлз, който продава хранителни био продукти с личния си бранд. Повечето или почти всичко обаче отива за благотворителност. Но по-малкият му син и снаха му се целят още по-високо – към глобален виртуален алъш-вериш. Неслучайно са наели прочутата агенция Article, която се грижи за циркулацията на запазените марки на тв канала за детски филми Nickelodeon, за модната къща на световната дизайнерка Диана фон Фюрстенберг и хокейния отбор Toronto Maple Leafs. Експерти в сферата на брандирането постоянно подклаждат финансовите страсти на съпрузите, твърдейки, че те могат да прибират по 500 милиона лири на година. Според аритметиките на Influencer Marketing Hub при 10 милиона последователи в Инстаграм херцогът и херцогинята на Съсекс ще получават по 34 000 за всеки свой пост, свързан с марката им и търговията с нея.
Коментирай