Мариус Куркински проговори за страха от самотата. Пред камерите на Петя Дикова големият български актьор и режисьор Мариус призна, че се страхува да бъде вечно сам
Последните постановки на Мариус Куркински - "Сънят на смешния човек" и "Юбилей", са сред най-гледаните постановки напоследък. Публиката наистина обича Мариус, той винаги застава честно пред публиката и изцяло разголва себе си.
В ефира на телевизия Би Ти Ви Мариус Куркински призна, че си спомня погледа на влюбената жена - нещо, което е преживял далеч във времето назад, в личните си отношения, а не става дума за любовта на публиката, видя Kliuki.bg.
[caption id="attachment_335742" align="aligncenter" width="300"] Мариус Куркински с нова постановка[/caption]
Мариус Куркински признава, че се чувства самотен и с всяка следваща година това чувство става все по-силно. Актьорът е наясно, че не знае как ще се справя с това, че е сам, няма семейство и личният му живот определено страда, за разлика от професионалния. Както сам каза, не знае как ще посрещне старините си в дома на актьора. Но пък вдъхновението не го напуска вече много години.
[caption id="attachment_335741" align="aligncenter" width="300"] Мариус Куркински говори за себе си, самотата и театъра[/caption]
В последното си представление "Юбилей", Мариус Куркински пее, той разказва как от 2000-та година насам не е пял, защото смята, че няма истински талант, няма големи гласови данни. Но пък би опитал да участва в някакъв музикален експеримент за в бъдеще.
[caption id="attachment_335746" align="aligncenter" width="299"] Мариус Куркински в моноспектакъла "Сънят на смешния човек" - един експеримент за твореца[/caption]
Творецът призна пред водещата Петя Дикова, че за малко неща в живота си съжалява. Сред тях са това, че е пропуснал да емигрира преди години, когато като млад е имал такава възможност и е отказал. Като цяло обаче Мариус Куркински не обича да пътешества и сега се чувства добре в България. Смята, че родната ни публика оценява високо и по-стойностните театрални постановки, а не само халтурата в изкуството.
Коментирай