Димитър Бербатов е обсебен от новата си бизнес идея
Емблемата на българския футбол Димитър Бербатов е вложил един куп пари в новия си бранд. [caption id="attachment_436890" align="alignright" width="300"] Димитър Бербатов е обсебен от новия си бизнес[/caption] Над 100 000 лева е начална инвестиция е вложил Димитър Бербатов в новия си бранд „D9B“, научи „Галерия“ от добре осведомени източници. Футболната легенда масивно рекламира онлайн магазина си, в който се предлагат основно тениски на ексклузивната марка. Само 20 000 лева струвала машината, с която да се печатат принтовете на тениските, твърдят запознати. Бербатов избрал една от най-скъпите техники, защото искал да предлага безупречно качество. За сравнение, машината на колегата му Благой Георгиев, който също има собствен бранд, е оценена на 5000 лева. Половинката на Златка Райкова е закупил оборудването на старо, за да не бъде „вътре“ с голяма сума. Бербатов не си падал по подобни „тънки сметки“ и заложил на топ материи. От модния бранш обаче изразяват съмнение, че стратегията му е правилна. Една тениска с марката на легендата се продава за баснословните 139 лева. „Да, с логото на бранда му е, сигурно и качеството е добро, но в крайна сметка това си остана просто една тениска“, коментират потребители. Повечето са в ступор от високите цени на артикулите. Един суитшърт, например, струва 159 лева, което се доближава като цена до световноизвестните марки. Критики търпи и името на бранда: „D9B“. Някои го сравниха с известната германска железопътна линия Deutsche Bahn, докато други напомниха, че това са инициалите на футболиста Дейвид Бекъм. През последните няколко години стана особено модерно родни звезди без опит в модата да създават собствени брандове. Най-често се преквалифицират фолк певиците ни, но и във футболните среди все по-често се срещат начинаещи „дизайнери“, особено след като са приключили с кариерата си.
Коментирай