Черешката на тортата се превърна в едно от най-неприятните предавания
Черешката на тортата изуми тази седмица. Едно от любимите кулинарни предавания е на път да се превърне в най-омерзеното. То се превърна в смес от безвкусица, мързел и показност на огромното плюскане. Феновете негодуват, че участниците тази седмица са все „храненици” и „поставени звезди” на Нова телевизия. Това са вече до болка познатите ни Тити Папазов-бивш треньор на националния ни мъжки баскетболен отбор, Надя Иванова от „Елит”. Както и водещата на възроденото издание „Аз обичам България” Евелина Павлова. Единствения светъл лъч и свеж полъх е присъствието на Тереза Маринова. Само 39-годишната българска лекоатлетка покани гостите си у дома. Показа им и златния си медал, който ги остави без дъх. Високото отличие състезателката спечели на олимпийските игри в Сидни през 2000 година, в дисциплината троен скок. Идеята на „Черешката на тортата” е да се канят гостите си в собствения си дом. Както и да ги гощават с авторски кулинарни рецепти. А не да скачат в тузарски ресторанти и главните готвачи да кълцат заедно с тях лук и салати, негодува аудиторията. Евелина показа такъв „майсторлък”, че киселото зеле сготви с домати и моркови. Защо не прибави към гозбата и лимон, подпитваха я шеговито онлайн потребителите. Надя пък „показа” голяма вещина в кулинарията. Крехката дама вероятно никога не е стъпвала в кухня, нито е пазарувала. Тя събори от рафтовете половината стоки в хранителния магазин. За капак си изгуби количката и накрая вместо масло, награби крема сирене. Учуди се искрено, че тиква се продава в пакетче. А в ресторанта започна със салатата. И вечерта, в чиниите на гостите остана свежа. Никой не разбра откъде се появиха стридите и конското месо. Това остана тайна не само за феновете на "Черешката на тортата". Гостите й също се изумиха как и откъде се е снабдила с тях. А тя не успя да им обясни. [caption id="attachment_378609" align="aligncenter" width="300"] Черешката на тортата отврати зрителите[/caption] В това реалите участниците се отдадоха на мощно хапване. И рекламират специалитетите на известни ресторанти. Заради което зрителите препоръчват шоуто да се прекръсти на „Познайте къде ще се тъпчем вечерта”.
Коментирай