Причината Марк Зукърбърг да е в трудна ситуация са главно размириците из американските градове от последните седмици и обвиненията в расизъм.
Според много хора във Facebook е пълно с публикации, които насърчават расовите различия и насилието между хората, но не всички са санкционирани. Това разбуни духовете още повече и много организации, включително и Националната асоциация за прогреса на цветното население (NAACP), призоваха спирането на определени реклами в мрежите, като знак на протест и подкрепа на общата кауза. Много брандове веднага подкрепиха призива за бойкот на мрежите, където се свободно може да се лее омраза, както винаги е било. Сред тях са гигантите - Coca-Cola, PepsiCo, Starbucks, Honda и още The North Face. [caption id="attachment_447207" align="aligncenter" width="300"] Facebook[/caption] Но заради бойкота на рекламодателите, Марк Зукърбърг загуби около 7,2 милиарда долара само за ден, коментират из медиите днес. Тези значителни загуби му отнеха третото място в списъка с най-богати хора в света. Сега позицията му е заета от Бернар Арно, ръководител на компания LVMH, под чиято шапка са куп луксозни модни марки. И така Facebook е поредното доказателство как вълната от протести срещу расизма в САЩ отваря нови, неочаквани хоризонти. Интересно и дори опасно е, до къде ли може да достигне всичко това, се питат мнозина по света. Източник Сп. Ева
Коментирай