С редакцията ни се свърза редовен читател на медията. Ето и разказа му за ЛИДЛ и некоректното им  отношение към клиентите:

"Здравейте! Не мисля, че това отношение от страна на "Лидл" е коректно. Става въпрос за следното - салата "Снежанка" на Chef Select, 400 грама опаковка. Обявената промоционална цена е 1,59 лева.

Да, ама не. Всъщност промоцията е била за периода 30 декември - 2 януари. Това се вижда от ситния надпис на промоционалния червен етикет. Но защо го държат все още? В момента реалната цена е 2.29 лв., това бе отчетено от апарата за проверка на цените вътре в самия магазин.

За да не се заяждам и да не търся под вола теле, казах на една от касиерките, че заблуждават клиентите си с промоции, които вече не са актуални. "О, ще предам на колежките" бяха думите й. Това се случи на 4 януари, вторник. Тръгнах си, мислейки си, че ще оправят нередността.

Преди малко (снимките са от днес към 19.00 часа) посетих същия магазин на веригата в "Ритейл Парк Пловдив". Нищо не бяха пипнали - същият продукт бе обозначен със същата промоционална цена. При проверка се оказа, че не е 1,59, а 2,29. При това вече ги бях сигнализирал, и то преди два дни.

Какво се получава? Ако напазарувате няколко неща за 40-50 лева и между тях въпросната салата - дали ще забележите, че всъщност промоция няма? Или ще го забележите чак вкъщи и тогава няма да ви се занимава да се връщате до магазина?", пита пловдивчанинът.

Източник: varna24.bg