Kaufland България ще дари 20 000 лв. на „Българската Коледа“ в резултат на инициативата си ,,Най-голямата пощенска кутия за коледни желания''. В рамките на близо месец всеки можеше да пусне своето желание в огромната пощенската кутия, разположена на паркинга на Централни хали. Най-голямата търговска верига пое ангажимента за всяко писмо да дари по 1 лв. на 22-ото издание на благотворителната инициатива „Българската коледа”. Сумарният брой на пуснатите коледни желания е 18632, като компанията ще закръгли сумата на дарението на 20 хил. лв.

„Благодарим на всички, които се включиха в нашата инициатива и подкрепиха мисията ни за сбъдване на повече детски мечти. Сигурна съм, че позитивната енергия от толкова много събрани пожелания ще повдигне настраението и духа на дечицата, които се нуждаят от лечение, а със закупената от „Българската Коледа“ медицинска апаратура ще бъдат спасени много животи.“, каза Кремена Георгиева, мeниджъp "Kopпopaтивни комуникации" в Каuflаnd Бългapия.

„Българската коледа“ е кауза, която вдъхновява хора от всички възрасти да подкрепят децата на България. Събраните средства ще бъдат използвани за закупуване на специализирана медицинска апаратура и за оказване на помощ на деца с тежки заболявания.

„Българската Коледа“ се провежда под патронажа на президента на Република България Румен Радев и подпомага значими обществени проблеми, насочени към здравето на децата и тяхното лечение. Тази година инициативата „Дари надежда на дете в беда“ бе насочена към подкрепа на детската хирургия. Сред някои от целите са осигуряване на специализирани устройства за клиниките – пулсоксиметри с функции за измерване на хемоглобин и кръвообращението, както и апаратура за следене на кръвното налягане при деца.

Децата, чието лечение се подпомага от „Българската Коледа“, се определят съвместно от Експертен съвет към „Българската Коледа“, както и от

 

съорганизаторите на благотворителната инициатива." Повече за инициативата може да видите тук: https://www.bgkoleda.bg/celi-na-balgarskata-koleda       

 

За Kaufland България:

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7500 служители. През 2024 г. компанията разполага с 67 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.