Kaufland България спечели най-много отличия в тазгодишното издание на конкурса „Компания на годината“ и получи Гран При за ТОП компания на 2023 година. Наградите, организирани от списание и клуб “Business Lady”, се връчват за изключителен принос на компаниите или мениджърите от различни сектори и в различни категории. Цел на конкурса е да даде гласност на успешните управленски модели, ефективните бизнес практики и развитие на човешкия капитал, както и да поощри предприемачеството.
Kaufland България получи общо четири първи места в конкурса. Компанията беше отличена за бранд №1 в сектор „Търговски вериги“, за своята One Stop Shopping концепция в категория „Иновативни концепции“, беше обявена за „ESG лидер“, а Милена Караилиева - директор „Човешки ресурси” в Kaufland България, получи приза „HR на годината“.
С отличието в категория „Търговски вериги“ Kaufland България затвърди позицията си на най-успешната и динамично развиваща се компания в ритейл сектора у нас. През 2022 г. веригата за поредна година се нареди в Топ 10 на най-големите компании и отчете годишни приходи от близо 1.9 млрд. лева.
Освен ритейл лидер, Kaufland е сред най-големите и желани работодатели. Към края на 2022 г. екипът наброява над 6600 служители. Стремежът Kaufland да бъде за тях най-доброто място за работа и кариера в България е част от всекидневната работа на директора „Човешки ресурси“ в компанията Милена Караилиева. Затова неслучайно тя беше отличена за „HR на годината“.
Благодарение редицата нововъведения и иновативни решения в развитието на своята One Stop Shopping концепция Kaufland България беше наградена и в категория „Иновативни концепции“. Веригата развива One Stop Shopping концепцията с основната цел да превърне магазините си в мултифункционални търговски центрове, като само за последните две години за това са инвестирани над 40 млн. лева.
На награждаващата церемония Kaufland получи награда и в категория „ESG лидер“ за своите значими действия по отношение на ефективно използване на ресурсите, намаляване на екологичния отпечатък и насърчаване на клиенти, партньори и доставчици към поведение, свързано с опазване на околната среда.
За Kaufland България:
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 600 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Коментирай