Маги Халваджиян се бори по уникално безупречен начин с конкуренцията и го доказа още веднъж!
Арменецът Маги Халваджиян отново доказа, че няма равен на телевизионния пазар. Продуцентът тази година е решен да подбие изцяло печалбата и съответно рейтинга на основния си конкурент, научи Kliuki.bg. Магърдич е взел сериозни мерки как да изстреля "Като две капки вода" пред "Гласът на България". На първо място той намалява драстично цената на един смс за гласуване. От 1,20 лв. той става едва 0,30 лв., пише в. "Уикенд". Този ход е много добър, тъй като засяга пряко джоба на зрителя. Очаква се именно оттам предаването на Маги Халваджиян да учеличи значително рейтинга си за сметка на конкуренцията. [caption id="attachment_380412" align="aligncenter" width="300"] Маги Халваджиян ликвидира конкуренцията[/caption] В същото време по Би Ти Ви ще върви "Гласът на България". От медията не могат да си позволят подобно намаляване на приходите от смс-и, което значи, че Магърдич им нанася сериозен удар. На всичкото отгоре, за да се съвпадне тотално с конкурентното си предаване и да му вземе цялата гледаемост, тази година Маги Халваджиян намалява времето на един епизод на "Като две капки вода". Така зрителите ще трябва да избират изцяло между двете предавания и по всяка вероятност повечето ще се спират на това по Нова ТВ, понеже то ще им излиза по-евтино. Маги и друг път е подбивал рейтинга на своите конкуренти. Обикновено неговите проекти са с най-висок интерес в тв ефира. Така беше и през есента, когато "Пееш или лъжеш" помете всичко живо по телевизията. Този път обаче "Като две капки вода" може да подобри рекорда.
Коментирай